- bamseman<3

Sitter fortfarande vaken, klockan är snart tolv. Kanske är dax att gå in till mamma och sova, ja, jag sover inne hos mamma. Det är mysigt och det är tryggt. Mina ögon håller på att falla igen men känner mig ändå inte så trött. Hm, knasigt. Men men.

- Det känns fortfarande konstigt att komma hem till mormor och morfar. Man möts inte av en super glad schäfer, Bamse. Ingen vovve som kommer insmygandes i köket, tror att han är så liten och osynlig så inte mormor ska se han. Vill bli klappad och kliad eller bara lägga sig i hördet och vara i närheten av oss. Det är fortfarande overkligt att han är borta. Ibland hör man han skälla, se han i ögonvrån komma studsande mot en men när man kollar dit är ingen bamse där. Han har ju funnits där så länge, han SKA finnas där. Det är tomt hos mormor och morfar utan bamse. Vår egna Bamseman. Han finns verkligen inte mer, det går inte få in i huvudet. Fina älskade super Bamse. Jag saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0