- en liten shettis i framtiden?!

Klockan är redan halv fem. Vart tusan har dagen tagit vägen. Jag vaknade ju nyss? Hm, läskigt när det blir så här. När man inte riktigt vet vart tiden försvinner. Vid ett for jag ju till Linnea, vi for ut och körde Lukas och Myra. Sen vid tre (?) cyklade jag hem. Men tiden efter jag kom hem har jag inte gjort mycket men ändå har tiden försvunnit. Nej men nu lämnar vi de ämnet. Tiden är inte så intressant inte så mycket annat jag skriver här heller men. xD

Det var trevligt och mysigt på körturen idag. Jag körde för typ för första gången själv. Men ändå så hände det inte så mycket, jag lyckades bara köra in i en postlåda men den fick ingen skada vad jag hann lägga märke till, Lukas är ju sååå snabb så man hinner ju inte titta efter riktigt. Han är så söt den där lilla hästen. Och han har blivit så lugn och snäll, äkta barnponnyn :)
Jag skulle lätt kunna ha en lite shettis, bara fara ut och köra någonstans, det går inte fort och det är väldigt mysigt. När dom travar kan man nästan gå ikapp dom, de är alldeles lagomt för mig. I framtiden då jag bor i hus ska jag nog skaffa mig en lite mini häst. :)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska vara social med Linnea på msn om hon kommer tillbaka snart.
Tack för en trevlig tur Linnea, de gjorde mig på gott humör :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi helt klart att du ska skaffa dig en shettis :D Du får komma hit och köra nääär du vill <3

2009-10-10 @ 18:35:21
Postat av: Loella

hihi Javisst är han för underbar den lille skrutten? Påminner om "Mulle" i "Min Häst"!

2009-10-19 @ 14:17:26
URL: http://cedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0