- Felle <3

Jäklar vilken slappar dag de här har varit. De började redan igår kväll då jag och felle åkte ut till våran stuga. Vi la oss då och började se gossip girl och käkade popcorn och glass. Sen drack vi en massa chokladmjölk (<3) och dricka. Idag gjorde vi likadant. Men vi motionerade lite också. Jag motionerade två gånger och felle bara en gång denn sömntutan. Sen har, hör och häpna, felle lärt notus en bra grej. Nämligen att komma till en med leksaken. Han är dock inte helt fullärd med de men jag ska absolut träna vidare på de. :)
Igår innan vi åkte till stugan fick jag skjuts till felle då hon hade träning. Efter att jag kom dit cyklade vi till Sibylla (?) och handlade lite middag och cyklade sedan vidare mot danslokalen för att äta upp den. Efter vi ätit dansade felle lite och sen lärde hon mig nästa två fulla danser. Nu har jag glömt bort dom men. Efter träningen stannde Ludvig kvar och dom tränade lite på deras dans. Ska bli riktigt roligt och se hela dansen när dom är klar. :D
Efter deras träning cyklade vi hem och fick skjuts till stugan av Sussie, felles mamma. Efter de slappade vi och tjockade oss. Väldigt skönt att komma iväg från samhället och alla människor och bara vara i skogen och kunna vara sig själv fullt ut och kunna prata om allt. Tack för igår och idag! <3

Nu ska jag fortsätta se gossip girl och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0