- Jag mår så himla bra!

Min dag igår står redan nerskriven så jag orkar inte skriva de igen. Här kan ni läsa min och Linneas dag. :) Den var riktigt rolig!



Idag händer de inte så mycket. Ska till Felle efter middagen och vara där tills någon gång ikväll, ska ut med Notus också, hade tänkt gå upp på tallbacka och kasta en boll så han får springa. Ska bara lyckas få han att komma till mig med bollen också. Någon som har tips hur jag tränar inkallning när han har en sak i munnen också? Notus släpper leksaken när han ska komma in till mig, väldigt störande.

Nu ska jag lägga mig och se senaste One tree hill avsnittet. Adjöken! :D





- Det känns kanske som om allt är fel, att du själv är fel och inget kommer bli bra. Men jag lovar dig Bästa vän, du är Inte fel och saker och ting kommer bli bättre. Tro mig. Om du inte tror mig, tänk tillbaka på hur mitt liv var, hur dåligt jag mådde och se nu. Hur bra mitt liv faktiskt har blivit och hur otroligt bra jag mår nu jämfört med förut så kommer du se att allt blir bättre. Och du vet att jag finns för dig, jag ska göra allt vad jag kan för dig. För du förtjänar de. Du förtjänar de bästa av de bästa! Älskade, underbara, söta, fina Bästa vän. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Felle

Jag älskar dig bästa vän! <3

2009-10-27 @ 16:07:18
URL: http://luddzofellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0