- sjuk :(

Jag var på skolan idag, gick väl sisådär. När jag kom till lägenheten steg min feber så jag åkte hem. Blir ingen skola imorgon. Det suger för vi ha prov och en massa lektioner som jag måste vara med på men man kan inte göra så mycket. Hoppas att jag blir frisk snart i alla fall så man kan umgås med kompis i helgen. Annars blir det trist. Fast iofs så är det "tjejkväll" på lördag, kanske fredag också, jag vet inte, så det kanske inte blir så tråkigt, ska bara hålla sams med syster.
 
Imorgon ska jag på vårdcetralen, måste kolla mina öron, jag hade jätte ont i dom när jag skulle sova igår och idag har jag haft ont i dom så jag och pappa ska dit. Hoppas det inte är någon öroninflamation, jag har haft öroninflamation så mycket i mitt liv. Den värsta gången var nog när mamma spolade mina ögon när jag hade det, hon trodde de bara var vax. Fy sjutton!


Det händer inte så mycket ikväll, ska starta sims nu och sen går jag väl ner och ser teve. Tänkte se den här nya serien som går på torsdagar, har bara gått ett avsnitt ännu och det missade jag ju såklart men ikväll ska jag se programet. Det heter typ inlåst eller något sånt och går på femman kanske klockan 21.00. De är vad jag tror, lite inte på mig.

Hoppas ni får vara friska iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0