- skit spotify!

JÄVLA SPOTIFY!
Helvete vad less jag bli, spotify har inte funkat för mig sedan igår vid den här tiden. För alla andra har den funkat idag men inte för mig. Vad fan är det för fel egentligen? Jag loggar ut och in som den där förbannade saken säger att jag ska göra men ändå funkar det inte. Jag har startat om internet, startat om datorn. JAG HAR FÖR FAN GJORT ALLT MEN ÄNDÅ VÄGRAR HELVETET FUNGERA!

Inte nog med att spotify inte fungerade imorse när jag kom till skolan så skulle vi hinna sortera in typ 200-300 teckensnitt i olika "familjer" PÅ EN LEKTION! Hur fan tänkte hon att vi skulle hinna. Det är omöjligt!
Jag längtar så jäkla mycket till lovet då jag får slippa den här skiten. Jag har sån lust att hoppa av skolan men jag vet att det skulle bara göra allt värre. Jag klarar inte av att bara gå hemma på dagarna.
Nej, jag måste börja gå till en psykolog nu, jag har sagt det flera gånger att jag ska ringa och boka tid men har aldrig gjort det. Men nu måste jag innan det bli värre, annars faller jag tillbaka till förr.

Igår var jag så duktig så jag lyckades få kokandes varmt vatten på mig också. Jag skulle hälla bort vattnet från mackaronerna sprutade vattnet överallt. Det mesta hamnade väl på mitt ben och på golvet. Inte det skönaste jag varit med om.


- Angelica och Linnéa snurrar utanför skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0