- Tack Linneéorna :)

Idag hände det något som inte så ofta händer mig. Eller det har aldrig hänt mig faktiskt. Det som hände var att brannlarmet gick i en Affär. Det har jag aldrig varit med om, inte vad jag kan minnas iaf. x)
Tycker det var lite roligt att brannlarmet gick och både Åhlens och Hemköp stängde, dom ligger i samma hus just bredvid varandra i Umeå. När det från början började "pipa" gick kunderna runt, kollade sig omkring och lite så men det kändes som om dom inte brydde sig så mycket. Men när killen ropade ut att alla skulle gå ut blev det lite mer fart. Ingen panik som tur var. Jag lämnade min korg och gick ut och sen vidare till en annan mataffär. Inte orkade jag stå där tills vi fick gå in igen. De ska ju undersäkas och allt. På väg till andra mataffären kom brannbilarna, TRE stycken. Så ovärt. Jag tror inte det brann precis då vi inte kände någon röklukt. Men jag kan också ha fel i det.
Menmen, det här var ju också en upplevelse.

Annars vad har hänt idag?
Hm. Just ja, leken på skolan började idag, jag är inte med men de flesta av mina kompisar är med. Leken går ut på att man får en person på en lapp, kan vara vem som helst på skolan av ettorna och tvåorna. Sen ska man "döda" personen. Men "dödar" den genom att antingen en kram, en frukt eller sked rör vid arslet eller halsen eller så ska man typ skicka ett glittrit brev. Det är ganska roligt att se på när alla är livrädda för att gå utanför klassrummet, man är fri i klassrummet och matsalen. När folk, eller ja, en person, hoppas över både stolar och bord för att få tag i sin person som han ska döda. Alla är på sin vakt och försöker lista ut vem det är man både ska döda och vem det är som ska döda just en själv.

På Historian hittade jag och Linnéa ett nytt ställe att sitta på. Det är inte någon som stör och man kan prata om typ vad som helst utan att någon kommer mitt i. Väldigt skönt!
Tack ännu en gång Linnéa för att du finns och det är så lätt och skönt att prata med dig.

Ikväll ska jag inte göra mycket, ska nog snart hoppa i pyjamasen och bara se teve eller nörda datorn. :)


- Och jag måste bara tacka dig Linnea. Du har verkligen varit ett stort stöd den senaste tiden. Bara att vi varit med varandra har du lättat mycket från mina axlar och fått mig att glömma alla problem några timmar och verkligen fått mig att må bra. Du betyder mycket för mig. Och jag hoppas att vi kommer vara vänner många år till. :)

Kommentarer
Postat av: Felle

Alltså jag LOOOVE din header <3

2009-10-13 @ 22:41:09
URL: http://luddzofellz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är så skönt att vi börjat hitta tillbaka igen<3 tack själv! Kram :)

2009-10-14 @ 15:14:20
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0