- Trevlig ikväll!

Bowlingen: Jag vann inte men förlorade inte (tror jag). Ett stort plus! Det var jätte trveligt och mycket skratt. På bussen hem blev Erik lite orolig, han trodde inte vi skulle komma fram till vasaplan (stan). Det tog väldigt lång tid måste jag hålla med om och den körde konstiga vägar. Men vi kom fram och jag hade vääääldigt tur, min Umdedalenbuss stod på vasaplan och skulle strax gå så jag behövde inte stå ute och vänta och frysa. Ännu ett plus!
Idol: Jag missade Calle!!! Jäkla sega buss. Så istället blev det Camilla som jag fick se först och NEEEJ hon är inte bra! Ut med henne. Hon har fula kläder dessutom. BLÄÄ! Men Reza (?), shit vad bra hon är. Hon är någon som kan vinna idol tror jag.
Nu ska jag fortsätta se på idol och Mariette. =)


- DU, DU, DU, DU! Du ska förstöra hela tiden. När jag väl glömt allt så kommer du och påminner om skiten! Jag orkar inte längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0