-

När jag kom till mormor tidigare idag fick jag mig en chock. Bamse ligger inte på bron. Men så kom jag på mig själv att han inte finns mer. Det var flera månader sedan mormor och morfar tog bort bamse men ändå känns det konstigt att han inte ligger där på deras bro. Kanske det är för att jag aldrig fick ta förväl av han. Kanske för att det är en vana att han brukar ligga där, han har ju legat där i 12 år men så helt plötsligt ligger han inte där. De är jobbigt de där med att djur går bort. Inte bara sorgen utan man måste ställa om sig att djuret inte ligger där de brukar ligga.


I alla fall, ska snart ta och sova. Linnea ville inte vara social på msn så har inte mycket att göra här vid datorn. x)
Imorgon åker mamma till stockholm mitt på dagen. Väldigt tråkigt tycker jag, hon kommer inte hem förrän på onsdagkväll. Tänkte ju umgås med henne nu när jag ska vara hemma en hel vecka men då drar hon bort, så typiskt. Och på torsdag åker jag till Felle och kommer inte hem förrän fredag eller lördag. Menmen, de kommer ju fler lov och lediga dagar. :)


GodNatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0