- Just exakt nu är livet perfekt!

Just hemkommen från en nästan två timmars promenad. Det var riktigt skönt. Förstår inte varför jag aldrig går såna långa promenader. För det är så himmelens skönt, hela kroppen känns så lätt och träningsvärken som jag hade innan jag gick ut känner jag inte av längre. Någon som vill med ut imorgon? :D

Och jag känner att huvuet inte är lika tjockt på tankar längre. Kanske var de för pratet med Linnea eller promenaden. Lätt är de iaf. Allt känns så skönt just nu. Livet är helt perfekt exakt just nu!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt!<3 jag hör av mig om jag hinner med en liten prommis ikv! :)

2009-10-29 @ 08:15:13
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: lollo

Å va mysigt att gå på en långpromenad, jag håller med om att man borde göra det varje dag, särskilt nu på lovet då man har tid...

2009-10-30 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0