-

Jag mår åt helvete. Vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara bort härifrån. vart som helst skulle vara bättre än här uppe. Jag önskar jag hade pengar då kunde jag åka till stockholm över en helg och hälsa på Anna. men nu har jag inte dom pengarna som behövs.

Och jag önskade att just Du kunde fråga hur det var med mig, fråga vad det är som är fel. När sist frågade du hur jag mådde? När sist frågade du vad som är fel? Jag minns inte, förlåt, men jag gör verkligen inte de.

jag vill inte tillbaka till umeå, vill inte till skolan imorgon, jag orkar inte. jag vill gömma mig under täcken, komma fram när jag själv vill och orkar. men jag kan inte göra så, jag måste vara stark!!


Kommentarer
Postat av: Felle

Vem pratar du om gummz? :(

2009-10-05 @ 22:14:04
URL: http://felicianystrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

Snart kommer jag och släpar iväg dej på upptåg om du inte rycker upp dej (A)hoppas du mår bättre snart annars prata me mej<3 och hoppas vi kan åka till hundcafeét nån fler helg! det var mys <3

2009-10-06 @ 18:59:11
URL: http://hurtbullar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0