- min kropp är ur funktion

Jag har varit hemma från skolan idag, kommer vara det imorgon också. Ikväll ställde jag och mamma oss och bakade bullar. Efter körde vi till byn för att inhandla lite grejor till Myrstackar/arraxbollar så såna har jag också gjort. Jag vet inte om jag kanske ska baka någor mer ikväll, vi får se. Mamma och Emma ligger nere i källaren och ser någon film som verkade världelös. Men kanske går ner till dom snart om jag inte ställer mig och bakar något mer eller fastnar här.

Tidigare idag innan vi for på byn klagade jag på att jag frös så hemskt mycket, har gjort det hela dagen och helgen hela förra veckan. Enligt mamma är det för att min kropp är ur funktion. Det lät hemskt när hon sa att min kropp inte fungerar som den ska nu när jag mår dåligt. Men snart funkar den väl igen hoppas jag.

Nu blev visst mamma och emma klar, ska gå ner och se vad dom ska se på nu och ta med mig en bulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0