-

Godmorgon! :)
Vaknade för ett tag sedan av att min dörr stod och slog hela tiden. Jag höll å att bli galen, direkt någon öppnade ytterdörren eller gick i huset fick den damp och slog. Så när pappa öppnade min dörr kom Notus inspringande och hoppade upp på mig och la sig på mig. Tidigare i morse kom han också in då dörren inte var stängd och dunsade ner på mig. Han är inte den vänligaste ibland. Men han är söt ändå. :)
Idag ska jag nog ta mig en lång promenad, någon som vill hänga på? Mamma och Pappa var och gick strömsholm på morgonen med Notus när jag låg och sov, det sög för jag hade tänkt följa dom på en promenix men men.
Jag ska nörda lite The Sims 3 och sen se True Blood. :D

Ha en bra dag! :)

Grattis Fröken Roxy på 15 års dagen!
Hoppas du får en superdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0