-

På bussen hem till Bureå från Umeå satt jag och tuggade tuggummi så helt plötsligt biter jag mig i tungan. Det tog så förbannat ont att jag ville svära högt. Det tog ont ett tag men sedan försvann det och nu ikväll har "ondan" kommit tillbaka. Det ser ut som om jag har något sår som på sidan av den. :s

Ikvällen har iaf bara bestått av teve tittande och godis. Riktigt nyttigt ;). Både jag, mamma och pappa somnade i soffan så jag och mamma gick upp. Hon gick på toa och när hon kom ut såg jag bara hur snett hon gick och hade ingen kontroll över sig själv. Så jag tog tag i hennes arm och försökte stoppa henne (trodde först hon var JÄTTE full, vilket skulle vara rätt konstigt då hon inte druckit så mycket vad jag vet så jag uteslöt de direkt) men gick inte så bra så hon kom till bordet och svimmade. Fyfan! Jag trodde det hände samma sak som det hände med pappa. Fan vad jag vart rädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0