-

Goddag! :)
Idag har det gjort rätt mycket här hemma. Först tog jag en promenad med Notus. När jag kom hem igen började jag rensa bland mina saker som jag sparat genom åren. Först i källaren men där hann jag inte så långt förrän pappa kom ner och sa att mamma nog ville ha upp mig på vinden. Så det var bara att traska upp. Väl där uppe började jag rensa bland ännu mer saker som var mina. Hittade roliga saker, skolböcker, dagböcker från skolan och allt sånt. Farmor och Farfar kom också för att kolla vad de skulle ha kvar och inte ha kvar. Så efter ett tag satte vi oss och fikade. Och nu sitter jag här. Har packat för att åka tillbaka till Umeå vid halv tre- tre tiden. Ska åka med morbror som ska tillbaka. När jag kommer dit ska jag och hälsa på Mormor på lassa. Jag är nervös över de. Menmen, vi får se hur länge jag är där.
Nej, nu ville pappa mig något ska kila.

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0