-

Det är Notting Hill på teven så snart ska jag ta på mig pyen (pyjamasen), borsta tänderna och lägga mig under täcket och gosa ner mig. Jag känner mig glad om jag hade haft större lägenhet, typ den jag och Matte hade, skulle jag sprungit runt i lägenheten. Så glad är jag. Jag vet inte varför jag är så glad men man behöver inte ha någon anledning. Allt känns toppen! Dessutom längtar jag till Lördag. Då blir det FELLE FELLE FELLE!! Åh bästa vän vad jag saknar dig! Bamsekram till dig!
Och till på fredag längtar till, då blir det bio med Linnea. Flickan som lekte med elden. åh vad jag har längtat efter att den ska komma ut. :D
På söndag blir det att gå till bureå hundklubbs klubbområde för att titta lite på där. Kommer inte ställa upp i mästerskapet eller vad dom nu kallade det. men kan vara roligt att se de andra, ska ta med mig notus för att träna han bland hundar också :)

Nej nu ska jag snacka lite mer med fellepelle och sen krypa ner i sängen och se Notting Hill!
Godnatt! :D

Kommentarer
Postat av: Felle

Taggar lördag! Det kommer bli KUUUUL :D Saknar dig! Längtar som något! <3

2009-09-14 @ 12:18:42
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0