-

Det har inte hänt mycket idag. Skolan och sen läxa. Har gjort frågor till textkommunikationen så den ska jag väl fortsätta med ikväll och nu i någon timme har jag suttit med engelskan. Vi ska spriva om filmen vi såg förra veckan men det går  verkligen trögt. på de här timmarna jag har suttit har jag skrivit fem rader kanske. det är så förbannat svårt! Om jag inte är klar till på fredag ska jag höra om det är okej om jag lämnar in nästa vecka. jag har funderat på att hoppas av engelska B kursen men kommer på att det är bra att ha och efter den här kursen behöver jag inte gå någon fler engelska. jag får härda ut.
jag har inte ätit än heller, måste nog börja göra någon mat snart. blir plättar idag också, glömde ta fram igår, dessutom är plättar gott så det funkar :D

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0