-

Hur mycket har jag hunnit idag? INGENTING! Jag har inte ens klätt mig. Jag har bara suttit och spelat sims. Och om ett tag kommer Fanny, Sussie och Jeppe hit. Känner mig stressad men samtidigt orkar jag inte klä på mig heller. Blä för sega dagar när man inte kan ha någon seg dag.

När var det sist vi bara umgicks hela familjen, utan någon alkohol inblandad? Hyra en film, köpa godis och bara umgås. Jag saknar de kvällar då alla var hemma och låg framför teven och bara slappade. Känns som om det var år och dar sedan. (Nu känns det som om hela familjen är splittrad, alla på olika håll, alla har något som tynger, ingen är riktigt stabil)


- det är en såndär dag då allt känns fel och jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0