-

Nu är jag tillbaka till umeå, jag mår lite bättre nu så det känns skönt. Igår när jag kom hem åt vi middag, började på läxa, for ut och cyklade, vi cyklade runt hästkroken och sen på byn. Vi mötte två hästar i hästkroken och det stod en massa hästar hos Peter och hos Linnea så Notus blev lite smått galen och drog mig så jag kom upp i en jäkla fart. Det var riktigt roligt förutom när man träffade av groparna. x)
Efter cykelturen gjorde jag klart psykologin och sen var det idol med glass, chips, nötter och cola. Sen efter idol såg vi film, baksmällan, kan inte säga riktigt hur den var eftersom jag somnade ett tag.

Idag blir det inte så mycket, ska göra läxa och se idol. :)

Hoppas ni har det bra!


- <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0