-

Både Idol och Andra avenyn började idag, jag hade ett litet lyyckorus där ett tag. Maha. Jag poppade popcorn när Idol började och satt fastklistrad. Tyvärr var det inte så bra som jag hade trott de skulle vara men de var ändå bra! Andra avenyn var inte heller helt perfekt men jag hoppas de andra avsnitten blir bättre. :D
Nu ska jag lägga mig och läsa Hur man botar en fanatiker av Amos oz som vi fick idag av skolan, (alla tvåor får tydligen den boken), vi ska ha läst till sida 34, om jag inte minns fel, tills imorgon. Så jag ska läsa fort så att jag kan se klart True Blood avsnittet jag har sett tidigare idag.

Godnatt!


- jag vet att den är suddig men jag gillar den ändå.




Jag saknar dig,
Så mycket att hela mitt inre skriker,
Om du skulle kunna höra
skulle du tagit på dig hörselkåpor
tillsammans med öronproppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0