-

Tjolahopp.
Har städat ikväll så nu är min lägenhet skinande ren. Nu sitter jag och väntar på att idol ska börja, malmö idag om jag inte minns fel. Vet någon när dom ska vara i umeå?
Jag har JÄTTE ont i min vad efter igår, vet inte riktigt vad som är fel men det tar bara ondare och ondare. snart kan jag typ inte gå. :( Ska nog be mamma att massera vaden imorgon, tycker jag är värd lite sånt eftersom jag kom hem istället för att stanna här i umeå. iofs fick jag 100 spänn för att komma hem i helgen men ändå. (a)(bortskämd unge jag vet, men annars kommer jag inte kunna åka hem förrän efter sista september och det är ett bra tag kvar!)

Nu har jag inget mer att säga förutom:
Ha det så bra!


- ju närmre två års dagen kommer desto mer nervös blir jag.
Kommer jag bli ensam två årsdagen också?
Kommer Du fly från mig den dagen också så som du gjorde när det var ett år sedan?
Jag är livrädd för dagen, den 23 mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0