-

Jag borde egentligen diska och göra det lite finare i lägenheten för syster kommer imorgon men jag orkar verkligen inte. Ibland hatar jag att jag bor själv, då man måste göra allt själv. Städa, diska, tvätta och allt sånt. När man bor hemma finns ju mamma, man hjälper till lite men nu måste man göra allt SJÄLV. Suck!
I alla fall, skolan idag har varit väldigt dryg förutom på Svenskan då jag och Linnéa skrev en väldigt djup poetisk dikt. GK (Grafisk Kommunikaton) jobbade vi i Illustrator och skulle göra ett porträtt, det sög. Och historian sög också, vi hade bara en massa genomgång, snackade betygskriterier och sånt. Så dagen har sugit rätt mycket, men jag har varit på gott humör ändå. Svenskan gjorde nog allt. Jag och Linnéa satt i vårt gamla klassrum och skrattade åt det mesta, riktigt roligt. :)

När man hör att det inte är riktigt bra med ditt hjärta blir man så förbannat orolig. För jag vill inte förlora dig, jag vill ha dig kvar i mitt liv. Jag vill att mina barn ska få ha en morfar, jag vill ha dig där om jag gifter mig. Jag vill ha dig här på min student och alla höjdpunkter i mitt liv. Bli bra, det är allt jag begär, jag behöver dig i mitt liv.


- bild av Jossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0