- Agility!

Nu har jag fått tips om fler agilitybanor än i bureå. Så nu ska jag verkligen försöka ta tag i agilityn. Åh så roligt! Jag är jätte peppad och jag tror Notus är lika peppad på att få springa i de olika hindrena. Speciellt vikbrädan, han verkligen älskar den och springer dit heeela tiden och är påväg upp. Om jag har tid i helgen kanske jag kan få med mig mamma upp till några ställen, eller så kanske pappa. Om några månader kan jag ta bilden och åka själv också. mahaha. KÖRKORT!!! Jag längtar som bara den tills jag har de. Då ska jag börja spara till en bil också, vill inte köra med mamma och pappas bil hela tiden om dom skulle vilja ha den. De är nog med att Syster gör de. :D




Kommentarer
Postat av: Jossa

Haha ja i somras var Notus söt på vikbrädan :)

2009-09-24 @ 22:18:49
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0