- iskall lägenhet

Jag håller på att frysa ihjäl här i lägenheten, de är svinkallt! jag sitter med en filt men fryser ändå. Förstår inte vad som är fel, elementet är ju på och varmt?! Jag ska ju inte behöva frysa i lägenheten tycker man, då får dom fan skruva upp värmen om det är de som är fel. Jag blir arg när det är såhär! Det är inte roligt att frysa i sitt hem. Det var inte roligt förra vintern då jag frös som en tok. I skolan förs jag, ute frös jag och hemma frös jag. Den enda platsen jag inte frös på var i duschen. Men jag kan ju inte stå i duschen hela tiden. Jag måste ta tag i de här innan jag fryser ihjäl helt enkelt.

Och på tal om att ta tag i saker, jag ska ta tag i mitt liv. Jag ska börja gå hos bup igen och få ordning på allt. Jag är 17 år nu och har redan spenderat 6 år av mitt liv med att må dåligt, jag vill inte fortsätta må dåligt fler år. Så nu är det bara att "beställa" tid där och hoppas på en bra psykolog. För nu ska jag förbanne mig klara det här, jag kan om jag vill och jag vill!


- för din skull, för min skull, för vänners skull, för familjens skull, för allas skull. Jag ska fixa detta! Jag kan Jag kan Jag kan! Och jag vill!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du kan <3 för min skull!

2009-09-18 @ 07:07:11
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: Felle

Jag är stolt över dig hjärtat!

Du kan! <3

2009-09-19 @ 13:11:50
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0