- jag hatar skolan just nu!

Dagen har gått rätt bra. På svenskan skulle vi "redovisa" vår vandringssägelse eller vad de nu hette. Vi satt i en grupp och skulle berätta en vandingssägen som vi hade fått och gjort om. Och lektionen efter, historia, började vi redovisa vårat grupparbete om högkulturerna.
Imorgon ska vi springa/gå/lunka 3 kilometer, längtar inte, men jag ska försöka springa så långt jag kan för efter är det jäkligt skönt och man kan få känna sig duktig. Efter gympan har vi ju ett lååångt hål då ska jag till lägenheten och pyssla på. Orkar inte sitta på skolan och göra ingenting.
På torsdag har iv frilufsdag, PÅ EFTERMIDDAGEN! då jag har slutat. självklart! och jag måste vara med. vad är det för piss skola jag går på. dessutom såg jag idag att vi varannan fredag slutar sent! vet ni vad de betyder? jag kommer inte komma hem förrän 18! VAFAN, så jävla sur jag blir. just nu skulle jag byta skola för jag hatar den. mitt schema suger! jag kommer typ inte kunna vara med kompisar på fredagar känns det som. helgerna kommer bli jätte korta. arg arg arg!
Och jag vill hem!


- jag vill ut och fota, i helgen ska jag ta hem kameran (om jag kommer ihåg de) och ta med notus på en långsväng och fota. :D

Kommentarer
Postat av: Jossa

Shit vilken fin bild :) Jag får typ ingen helg denna helg, haha x) Jag ska jobba på lördag så är bara ledig på söndag :O fast jobb är lite mer värt än skola eftersom man får betalt (A)

2009-09-08 @ 19:21:24
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0