- jag skrattar utan anledning och jag ler hela tiden, jag är glad, jag mår bra!

Nu har jag alla läxor klara. Nu är det bara att börja plugga till Historieprovet som vi ska ha nästa vecka på fredag. På onsdag ska jag och Linda på något café här i stan för att plugga också, jag hoppas verkligen det kommer gå bra på provet för jag vill ha bra betyg i Historia! aja, skit samma, jag orkar inte skriva om skolan, den är bara ointressant. x)
Linnéa har ju klippt mig idag, det blev kort fast hon klippte inte så mycket. Men man tycker väl alltid de blir kort just efter att man klippt sig. Fast det blev bra iaf. hon ska nog få klippa mig fler gånger helt klart! nästa gång får hon ta mer också, typ klippa upp lite och så. eller ja, vi får se :)
Snart ska jag göra mig lite mat, känner att magen börjar kurra snart. vet inte vad jag ska äta, har inte tagit fram något, kanske blir plättar? x) haha nej, jag vet inte.
Just ja, jag försov mig idag också, min mobil ringde inte så jag skyller på den. Men jag kom inte försen, jag vaknade 10 min innan bussen gick, vi skulle till gammlia för att ha idrott så jag hann inte ens packa gympakläderna eller äta någon frukost, men när jag kom till gammlia var mirre så snäll så jag fick en halv banan. tack mirresnirre :D
Just ja 2, jag har äntligen fått tag i spotify. jag har försökt få tag i de i nästan två veckor men inte gått. men nu jäklar har jag det. :D
Jag är superglad idag om jag ska fortsätta babbla på. jag vet inte vad det är jag är bara glad. jag börjar skratta utan anledning och ler hela tiden känns det som. jag skulle kunna springa ett varv runt umeå men tyvärr är jag för lat för det, men jag skulle kunna, de är något iaf. haha :D

Nej nu klagar min mage, ska fixa något att äta. förresten, det var kebabskavsgryta eller något sånt på skolan, DET VAR GOTT GOTT GOTT!! :D:D:D

adjöken mina vänner!
Ni betyder dundermycket för mig, glöm aldrig de! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jossa

Härligt att höra att du mår bra <3

2009-09-30 @ 19:24:10
URL: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Postat av: Miranda

varsegod sötunge<3

2009-10-06 @ 13:06:30
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0