- Leende guld bruna ögon

En snarkande vovve ligger i min säng och brer ut sig. Han är så mysig och jag kan inte låta bli att krama om han. Älskade hund! Snart ska jag krypa ner till han och vi ska snarka ikapp. Blir nog ingen spinning imorgon (om några timmar), är alldeles slut i kroppen och känner att jag inte orkar. Kanske får ta och gå en långlång promenad istället. På tal om promenad, när jag var ute med Notus tidigare ikväll träffade jag på Linnea som skulle möta upp Matilda för dom skulle på promenix så jag följde med dom sen cyklade vi (Linnea åkte på Matildas pakethållare) till Linnea och bakade supergott bröd och drack te. Mums!
Nu ska jag kolla klart på internet och krypa i säng. Jag längtar efter min säng och får slumra till och sova några timmar. Godnatt!


- Matilda, Linnea, Jag på skolavslutningen i Nian. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sommar <3 Du får typ skicka några avslutningsbilder till mej nångång(A)

2009-09-05 @ 08:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0