- Någon som vill ut i skogen med mig? :D

Godmorgon!
Vaknade av att Notus kom till min säng och ville upp. Han var jätte mysig. :)
Snart ska jag nog klä på mig och gå en promenad med sötnosen, bara han vaknar så. Notus är ju inte den piggaste hunden på morgonen. Har hänt att han sovit till 12 på dagen någon gång. Minns när pappa jobbade i skellefteå och skulle ha ut notus på morgonen då fick han nästan bära ut han. haha.

Idag blir det då boviken, ska umgås med Felle, Ludvig och Thess. Ska nog bli trevligt. Imorgon ska jag försöka få mig hem tidigt för jag har planerat i två veckor att jag ska på de där "öppethus och mästerskap" på hundklubben. Vi får se hur det går, men jag hoppas någon kan hämta mig.

Jag vill ut i skogen med Notus och vara där någon timme. Ta med fika och bara vandra runt. Är det ingen som skulle vilja följa med mig? (jag vågar inte göra de själv) :D


-  Bamseman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0