- SLUTA SKÄMTA OM ATT NI SKA TA LIVET AV ER!!

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, jag är fortfarande glad men jag fick bara några tankar nu under kvällen som jag var tvungen att få ut.

Jag blir så arg på folk som säger att de tänker ta livet av sig på "skoj". Alltså när det går dåligt för dom och sånt. Det känns som om dom inte tar självmord på allvar. Det är något allvarligt och något INGEN vill vara med om! INGEN vill förlora en vän, en familjemedlem, en släkting, en nära i självmord. FÖR DET ÄR NÅGOT FRUKTANSVÄRT! Så sluta säg att ni tänker ta livet av er om ni inte menar allvar för det är inte ens roligt. pröva och ha självmordstankar, pröva att försöka ta livet av er. må så jävla dåligt så ni när som helst kan ge er på ett självmordsfösök. då kan ni komma och säga "jag tar fan livet av mig". Och när ni har fösökt ta livet av er då kommer ni inte tycka det är så roligt att folk skämtar om att begå självmord.
Jag vet hur det är att ha självmordstankar, jag vet hur det är att försöka ta livet av sig, jag vet hur det är att må så jävla dåligt. och jag vet också hur det är att förlora en kompis i självmord. men efter hans självmord har jag ALDRIG försökt ta livet av mig. jag har haft självmordstankar men jag är här och de ska alla andra vara också. Så skämta inte om självmord, inte i min närhet iaf, inte om ni vill ha en glad Linnea. när någon skämtar om sånt blir jag så arg och ledsen.



- Vi skulle visst komma att sakna dig ängel!

Kommentarer
Postat av: Mahlin

jag förstår hur du känner neah..antar att du syftade på vad M sa innan. det gör så ont att förlora någon..och att veta att den personen ville dö gör det tio gånger värre. ibland känns det inte som att daniel dog på det sättet han gjorde, utan att det var mer självmord på nåt sätt... finns här om du vill snacka <3

2009-10-01 @ 23:13:40
URL: http://mealinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0