- Nu hade jag inge mer att säga

Tvätta tvätta tvätta. Har inte gjort annat ikväll känns det som. Vet inte hur många gånger jag sprungit ut till tvättstugan och satt igång maskiner, tagit ut kläder ifrån tvättmaskinen och lagt dom i torktumlaren, hängt massa kläder i torkskåpet. SUCK! Nu är jag less på att tvätta, det är inte roligt. Jag hoppas jag hittar en kille som gillar att tvätta och sånt så jag slipper göra de. Kommer troligtvis inte hitta någon sån.


De där är typ jag nu. Trött som bara den. Steg ju upp 05.15 imorse så kanske är så konstigt. Kommer inte heller bli någon tidigkväll ikväll då de är två program jag ska (läs vill) se. Lycka till till mig :D


Lars Winnerbäck har hållt mig sällskap hela kvällen iaf. Mycket trevligt måste jag säga. Jag älskar hans låtar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Miss O är nog ledig, han kan du tvinga att tvätta ;D

2009-09-22 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0