- Liten du är så söt <3

Mami har sovit hos mig inatt och ska göra de den här natten också. Mysigt! Igår var vi och hälsade på dundermega söta Leon. Jag ska bara leta igen min mobilsladd så ska ni få se han. Ni kommer bli kära. Han är så grymt söt. Har en bild då man ser hur liten han är. Han ligger i mammas famn. Hennes huvud är JÄTTEJÄTTE stort mot för hans.

Idag då, åkte till gammlia för att ha idrott - basket. Det var faktiskt inte helt tokigt idag förutom att jag och Spettis krockade, basketbokken dödade tre av mina fingarar och att Daniel stampade på mig och jag hade inga skor på mig. Men annars var de typ skoj. Det är ovanligt (har aldrig hänt tror jag) att jag tycker att basket varit Okej. Efter gympan gick vi, jag, linnea, mirre, angelica, tina, mullz och evelina in till stan för att ta 1:an ( buss 1) till skolan. Vi hade så "tur" att vi just missade bussen så vi fick sitta och vänta en halvtimme på nästa buss som gick. När vi kom dit gick vi och åt, jag var vrålhungrig efter min insatts på gympan och det var inte så god mat men tvingade i mig lite iaf för att orka Svenska lektionen. På Svenskan började vi snacka om CV och personligt brev då vi ska ut på APU vecka 4-8 eller något sånt. Vi fick sluta typ 20-30 min tidigare än vad vi ska göra så jag, linnea och tina fick en jätte kort dag. Jag, linnea och tina hade jätte trevliga samtalsämnen när vi väntade på bussen och på bussen. Dom handlade om lik, spya, skit och sånt. vi hade rätt skoj men var väldigt äcklade. Jag ville inte hem till lägenheten så jag åkte in till stan och gick upp till mamma och hämtade mitt busskort och mat hon hade handlat till oss. sen följde jag tina till nicole, en klädaffär här i umeå. Sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här, har försökt jobba lite med textkommunikationen men det går inte så bra. Jag kommer inte igång, dessutom känner jag mig lite förvirrad gällande inskickningen av alla grejor vi gjort. Hm, får kanske ta och maila vår distanslärare. :)

Dagens grupp/artist: Secanhand Serenade.


- Ingen kommer någonsin förstå hur jobbigt det är att vara 12 mil ifrån dig. Ingen kommer någonsin förstå hur ont det gör att missa tre år av ditt liv då du utvecklas så mycket. Ingen kommer någonsin förstå hur ont det gör att vara ifrån dig. Och ingen kommer förstå hur stor lyckan är varje gång jag får se dig, klappa dig, krama dig, gosa med dig, pussa på dig, gå ut och gå med dig eller då du sover bredvid mig när jag somnar. Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, Kul att du tittade in på min sida.. Jo en agility bana finns på dom flesta brukshundklubbar.. typ skellefteå, umeå, piteå, luleå, osv.. Sen tror jag boliden har en bana också.. finns lite här och där.. =)

2009-09-24 @ 16:39:53
URL: http://www.freewebs.com/tokvovvarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0