- ett inlägg om mycket

Jag lyckades försova mig 35 minuter idag. Alltså 5 minuter innan skolan började. Inte precis lyckat vill jag påstå. Men jag messade Linnéa och hon sa till våran lärare att jag skulle komma sen. Så jag var på skolan kring 9 tiden. Sen har dagen bara rullat på. Multimedia, Svenska och Historia. Efter skolan åkte jag hem till lägenheten och en timme eller kanske lite mer åkte jag in till stan och Fikade med Linda. Åkte hem en timme senare och nu ligger jag här, har sett klart One tree hill avsnittet och veckans Andra avenyn. Nu är det Idol på teven men jag känner att jag inte tycker det är så bra så jag funderar på att hoppa in i duschen istället. Nu är det "krulltott" som ska sjunga iaf. Jag vet inte vad jag tycker om henne riktigt. Vi får väl se nu när hon ska sjunga Relese me (stavning?) med Oh Laura. Hon har iaf fult grejs i håret!!

Just ja, på tal om Linnéa tidigare, hon ska klippa mig imorgon, jag är så otroligt less på mina toppar, de är bara ett enda tjorv. Hur mycket hon klipper de får vi se, de kanske bara blir kortare och kortare om de blir ojämt. Jag är ändå inte nervös, det kan faktiskt inte bli värre än vad det är nu!

Och just ja 2, PETER JIDHE, eller hur man stavar hans efternamn, fy tusan vad jag ogillar han. Han känns så.. jag vet inte vad. Han är så.. töntig. Kan dom inte byta ut Peter? Han gör programmet sämre! Om han är med nästa säsong av Idol vet jag inte vad jag gör, jag kommer fasen skriva ett brev till dom och säga åt dom att slänga ut Peter. HAN ÄR FÖR SJUTTON SÄMST!!

Mariette är sjukt bra! Fast just när jag kollade på teven såg hon galen ut. haha! xD

På tal om annat, det hördes som ett skott just utanför min lägenhet för ett tag sedan, jag tror inte det var ett pistolsskott men ändå, kändes lite läskigt ändå. Tidigare när jag gick upp till hållplatsen hördes det också en jäkla smäll, när jag tittade bak flög något svart upp i luften och sen small det igen fast inte lika stor smäll.

Och på tal om annat 2, Pappa kommer på Torsdag och han tar nog med sig Notus. Det lät då inte helt omöjligt iaf. Jag hoppas verkligen han tar med älsklingen min. :D

Nej nu har jag babblat klart om allt möjligt. jag ska hoppa in i duschen nu och dissa idol lite. föresten, den där tjejen med fult i håret var ändå rätt bra.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, bort med Jhide in med Carina Berg och Carolina Gynning. Mariette 4-life :D

2009-09-29 @ 22:58:37
Postat av: Felle

Haha du är så rolig när du flummar på om allt möjligt ;) Hon med fult i håret heter Clara btw xD

Såg du att Mariette gick vidare till "finalen" jag är happy =)

Fast ikväll är det min favorit som ska sjunga så jag är lite smånervös. Erik (A) Han är typ grymt duktig tycker jag, så jag hoppas att han går vidare, annars blir det inget mer Idoltittande för mig i år :P

2009-09-30 @ 12:35:49
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0