-

Regler:
Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg och utmana 5 personer.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga - hitta inte på egna.
Om personen som utmanar dig har samma första bokstav som du får du inte använda dennes svar utan måste hitta på egna.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller använda ditt namn som svar, förtutom i fråga 1.

1. Vad heter du?
Linnea
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lite
3. Flicknamn: Lovisa
4. Pojknamn: Lars
5. Yrke: Lekledare (a)
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Långärmad
8. Mat: Linssoppa (a)
9. Sak i badrummet: Lite mycket grejer, jag kommer inte på något x)
10. Plats/Stad: LONDON!
11. En orsak att vara sen: Längre sovmorgon än tänkt
12. Något som man skriker: Lystring gott folk (a)
13. Film: Lost and delirious
14. Något man dricker: Lingondricka
15. Band: Lady gaga?
16. Djur: Lämmel
17. Gatunamn: Lagmansgatan
18. Bil: Limosin
19. Sång: Lovegame - Lady gaga xD

Utmanar alla som vill =)

Kommentarer
Postat av: Felle

Men Erik är så himla bra så Idol kommer inte att vara samma utan honom. Alltså såg du honom idag när han sjöng "Is i true"? Alltså så himla bra. Jag typ satt och frös i soffan, så bra var han!

2009-09-30 @ 21:19:02
URL: http://felicianystrom.blogg.se/
Postat av: Felle

Vilken söt ny design =) Jag gillar den :)

Vad blir det för söt header då? :)

2009-10-01 @ 21:24:23
URL: http://felicianystrom.blogg.se/
Postat av: Felle

Haha alltså du måste verkligen fixa en header, jag är jättenyfiken jue! :) Vad kul att du gillade min =)



Hihi busfrö =)

2009-10-02 @ 23:28:19
URL: http://felicianystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0