-



- Hur fan kunde du?




Jag mår inge bra ikväll. ångest till tusen. ilska som kommer upp helt plötsligt. jag skulle vilja slå någon eller något så hårt jag bara kan. allt som händer just nu är bara så himla sjukt! de ska inte hända. jag vill inte att de ska drabba någon i världen. men ändå så drabbas tre stycken i min närhet. jag hoppas att alla klarar sig och får ett bra liv, de förtjänar dom allihopa!

Och Kevin, fattar inte hur du kunde lämna oss, bara sådär. De är helt ofattbart. Hur lyckades du? hur fan hade du modet till att ta livet av dig, lämna allt och alla här och bara bege sig härifrån. utan att ha en aning om vart du skulle ta vägen. hur kändes de just innan du gjorde de? hur känns de nu? vart är du nu? du kan ju inte bara ha gått upp i rök. Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0