- en mil varannandag är bra för magen

jag visar dig blommorna imorgon linnéa jonsson när vi åker in till stan. :D

tänkte bara logga in här och säga att jag har börjat läsa i teoriböckerna nu, förstår faktiskt inte folk som säger att boken är så dryg, jag tycker den var helt okej ändå (av de jag har läst). jag har bara två sidor kvar att läsa nu till imorgon. har dessutom gjort klart mitt PM nu till NP talet så ni ska jag bara börja skriva på vad jag ska säga. de får bli imorgon. Nu ska jag peppa vidare på livet, om jag inte varit förkyld skulle jag ha varit ute och sprungit en mil redan (ni som känner mig vet att detta är ett skämt men ni som inte känner mig får gärna tro på detta och att jag springer en mil sisådär varannan dag (ni som känner mig får gärna tro de också om ni vill).)


- nu coolar jag vidare med en cool bild. coolt ;)





- nej nu är jag för pissnödig för att ladda upp fler coola bilder från fjällen. så jag säger sovgott och drömsött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0