- full fart idag! :)

Godkvällens!: )
Vaknade i morse vid 07.45 av väckaren eftersom jag skulle upp med Emma, Mira, Matilda och Twiggy och gå en långpromenad. Riktigt skönt faktiskt. Var hemma vid tio tiden igen (tror jag). Gjorde mig då klar och nördade lite dator och åkte sedan tillsammans med syster upp till stan för att gå till tatueraren för att rita upp tatueringen på ett ungefär. Känns riktit spännande just nu och självklart nervöst. Men det kommer nog bli super. Efter stan hämtade vi upp mamma och åkte hem igen. Väl hemma satt jag ner ett tag och gick sen till byn för att inhandla emblasalva och Locobase till tatueringen, gick därefter till mattis stall för att mocka och ge hästarna mat. Sen vidare hem. Där väntades de middag och sen kom andra matilda för att kolla om jag hade några kläder hon kunde låna till fredag. Sen dess har de varit lite hockey, dator och tagit förväl av min moster och kusin. Känns lite surt eftersom vi träffas så sällan men ska nog försöka ta mig ner i sommar till dom.
Har alltså varit en himla bra dag. Tankarna har hållt sig flera mil ifrån mig, jag känner att jag inte orkar med dom just nu. Imorgon vet jag inte vad de blir men ska nog försöka sysselsätta mig då också så dagen flyter på utan problem. Fast nog kommer de säkert hända något, är ju inte allt för ovanligt mig direkt. Menmen, nu ska jag sova, jag är himelens trött efter att stigit upp så tidigt idag.

Godnatt!

Förresten, måste bara skryta lite, jag har gått 20923 steg idag = 17,9 kilomete. Jag känner mig duktig ;)


- måste bara visa denna sjukt somriga och dunderfina bilden på jättefina Linda och Daniel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0