- Full rulle

Tjosan!:)

Denna dag har jag inte varit hemma mycket. Första gången jag var hem idag var klockan sju ikväll. De började i morse då jag mötte upp matilda, mira och twiggy halv 11. Vi gick en promenad och lät hundarna springa lös och busa. sen gick vi till hundcafet klockan 12 och satt där fram till halv 1 då ajg gick vidare till PRO cafet för att fika med farmor, farfar och syster. Sen gick jag tillbaka och satt där en stund med matilda och hundarna. Sen tog vi hundarna igen och gick iväg till skoterspåret och släppte dom där igen. Efter ett tag skiljdes vi åt och började gå hem men då gick jag och notus till mormor och var där till 19.00 ikväll. Vi hann bara landa hemma innan jag och mamma gick ut och gick igen så det har varit full rulle hela dagen. Har varit med tre underbart söta barn. En bebis på 5 månader som är gudomligt söt. :)
Nu ska jag gå och sova för att stiga upp kvart i åtta imorgon bitti!
Godnatt!


- Du måste klara dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0