- lång och tråkigt inlägg

Den här dagen suger så sjukt mycket! Jag hatar den. Den har inte alls varit roligt, okej, vissa stunder har varit roliga men de har varit få. Morgonen började med sovmorgon, sköööönt! Men direkt jag vaknade så hade jag världens ångest, gick till skolan och inte blev de bättre för de. Nej, jag fick bara mer ångest och satt ute och ville bara gå och dö en stund. Hade inte alls någon matlust när de var lunch, hade inte ätit någon frukost men fick i mig lite i alla fall. Sen var de historia och då blev de lite bättre. Lektionen var rolig och väldigt slapp, satt mest på en stol och lyssnade på fyra stycken som hade ett "möte". Sen var de bara att sätta sig på bussen tillsammans med idrott och hälsa B för att åka och bada och de gick ju bra förutom att jag inte var med. Sug röv, de såg ut att vara askul! Jag glömde säga att jag messade med Linnea och då blev allt lite bättre, tack för att du finns! <3 Efter idrotten och när vi skulle gå in mot stan igen så hade vi sån tur att vi hann med en buss men då hade jag inte hunnit skicka ett sms så jag fått en biljett till bussen så då fick typ kvinnan som körde bussen damp på mig för att jag inte hunnit. Men hur fan ska man hinna skicka ett sms då man bestämmer sig att åka buss in till stan när man är 20 meter ifrån bussen och måste springa? Hon skulle fan inte ha hunnit de! Jävla fittkärring! När vi väl kom in till stan gick jag och handlade och jag hade inte en aning om vad jag behövde då jag glömt kolla men lyckades få ihop en frukost i alla fall. När jag kom hem var jag dödshungrig så gjorde lite mat, men när jag väl skulle äta var jag lika matt som när man är på julafton. aja, tryckte i mig de i alla fall och såg ett avsnitt av vampire diaries. Sen blev det att träna. gjorde situps, armhävningar och for sedan ut och sprang 2 kilometer. ska snart hoppa in i duschen, eller om jag duschar imorgon på gympan då vi har de direkt på morgonen. vi får se. ska i alla fall dricka en liter vatten nu och skriva på mitt svenska nationella tal. grattis om ni orkade läsa detta, min dag i detalj, visst var de intressant? ni får en applåd.
förresten, jag måste berätta vad jag drömde inatt, helt sjukt. Jag drömde om att jag skulle visa min kusin och min morbror min tatuering och då var de bara ett stort ärr där, dessutom satt den på benet istället för nedanför nacken. sjukt! jag var livrädd när jag vaknade men insåg rätt fort att de bara var en dröm. har drömt en massa mer sjuka drömmar inatt men just nu kommer jag inte ihåg dom. nu så, grattis till ni som orkade läsa allt detta. ;)


Om jag bara åkt kanske 30 mil skulle du kanske levt idag. Jag får inte tänka så men jag kan inte låta bli att ta på mig skulden att jag kunde ha gjort nå mer för att rädda dig.


ge mig sommar någon!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Såliteså tack själv:)

2010-04-28 @ 10:12:13
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: L framför dig

<3 finns.

2010-04-28 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0