- lång skoldag

Jag är tröttare än tröttast idag, somnade inte förrän halv två inatt. Men ändå så har jag varit på skolan hela dagen, kom hem för typ en halvtimme sedan. Har haft jätte skoj där och julia svängde förbi skolan en stund också som var väldigt trevligt. :)
Nu har jag nyss tvättat lite kläder för hand eftersom jag inte hittat någon tvättid som passar mig men ska gå ut till tvättstugan imorgon innan jag promenerar till skolan för att boka in på morgonen på fredag då vi är lediga ;). Känns underbart att få igen lite kläder som ligger och ruttnar i tvättkorgen och på min soffa :p.
Aja, nu ska jag försöka skriva på mitt svenskatal igen, känns som jag kommer sitta med de hela veckan och hela helgen då jag har tid. Inte okej precis men vad gör man. Hoppas jag får göra nationella talet på tisdag istället för på måndag. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0