- på strålande humör

Skola idag!! Jag är glaad. jag trivs. jag älskar livet - bortsett från vissa saker. jag är sjukt taggad på helgen. hoppas bara vädret håller i sig och att förkylningen lugnar ner sig så kommer detta bli super. nu ska jag snora vidare i mina läxor, jag tusen saker att göra känns de som. egentligen är de bara fyra saker jag måste göra eller man kan säga fem men den femte tror jag att jag skippar. nu ska jag göra de läxor som ska vara klar till imorgon. Tjohej! :)


- alltid lika cool ;)

förresten, jag har sätt blommor idag påväg till skolan här i umeå!!!!

Kommentarer
Postat av: linn1

blommor? i umeå? nu? don't believe you!



du är alltid cool päronet:)

2010-04-21 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0