- snorig och febrig

Sjuk igen. De började i lördags då jag kände mig en aning febrig. Men bröt inte ut på riktigt förrän inatt. De var fruktansvärt inatt. Jag hade typ haft 39-40 grader. (Jag kan överdriva men de kändes som om de var så högt ;p) så blev ingen skola idag. Idag har de varit rätt lugnt efter att jag tog alvedon när jag vaknade imorse men nu börjar febern stiga igen tror jag. Inte roligt! Blir nog inte skola imorgon som jag hoppats på ändå. Men på onsdag måste jag ner till Umeå i alla fall så jag ska till körskolan. Någon som har tips på hur man får febern att försvinna? Säg till!!!
Nu ska jag snora vidare och vänta på att mamma och vovven kommer hem igen. Dom är ute och cyklar - orättvist som tusan! Aja, hoppas ni alla är friska i alla fall. Och Linnea, du får absolut inte bli sjuk så du missar lördagen!


- känner mig ungefär såhär fräsch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0