- umeå imorgon?

Tjosan! :)
Hemma idag också. var rätt krasslig igår kväll men idag är jag som en skinande fisk. nej men jag har då ingen feber idag utan är bara förkyld. känns skönt eftersom jag imorgon måste till umeå. Hoppas på att kunna fara på någon lektion också. Kanske ska hoppa idrotten eftersom jag ändå inte kan vara med.
har faktiskt varit ute och cyklat med notus idag också. de gick inte direkt fort men vadå, han orkar ju inte ens springa så fort heller den latmasken. Dessutom har han rivit sönder mitt lakan inatt, snart får han fasen inte vara i sängarna mera. Blir så trött på att han ska hålla på att gräva, vette fan vart han har fått de ifrån. Menmen, nu ska jag nog vila så jag orkar fara på cafét senare och umeå imorgon! :)


- de var pappas födelsedag igår så jag bjuder på en mycket snygg bild på mig och han från lindas bröllop ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0