- We can work it out

vilken dag! jag har hunnit massor känns de som:
  • två nationella prov
  • skrivit klart svenska nationella talet
  • nästan gjort klart mitt mjölkpacket
  • varit på teorilektion och även bokat två körlektioner till nästa vecka
  • sprungit 2,4 kilometer, inte jätte långt för vissa kanske men för mig var de en bra bit dessutom gick jag inte en enda gång som jag annars brukar göra ;)
  • skrivit massa på textkommunikationen
  • sätt ett vampire diaries avsnitt på 40 minuter också ;)
typ de har jag hunnit med och jag känner mig duktig ändå. jag var inte hemma förrän kvar i sju ikväll heller så de är duktigt av mig som annars inte brukar göra något typ. men nu ska de bli ändringar. jag ska bli hurtig om kvällarna och även ha flera körlektioner i veckan har jag bestämt. :D Nu ska jag kuta in i duschen, eller först ska jag och angelica prata utlandsresor. ;)


- jag har en mycket bra bästa vän som fixat sommarjobb till mig och hon om vi inte får något vi har sökt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0