- lista är min vän men jag gillar den bara lite sisådär :D

Snodde denna av Linnéa 

HAR DU:
Ett förhållande: Nejdu
En bästa vän: jopp
Haft ett seriöst förhållande: Nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nepp 
Blivit kär vid första ögonkastet: Nejdu
Fått ditt hjärta krossat: beror på hur ni menar
Skrikit åt en lärare: Inte vad jag kan minnas 
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om var du är: Vet faktiskt inte :o
Några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, men tror inte jag betalat dom själv :p

DAGENS:
Klädsel: Coop brallor, konsum tröja, linne och en huvtröja på rasterna
Frisyr: Uppsatt
Låt: Ingen, har ju som inte haft tid att lyssna på musik :p
Vill ha: 22 december <3
Sjuka: Dåligt minne och förvirrad om man kan kalla de någon "sjuka"
Drog: Jag tog lite subutex och lite svamp men annars ingen. ;)
Saknad: Kevin
Köp: Munk och Nutella - mums :D
Godis: Inget godis är köpt här inte
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Fyfan vad risig, (inte direkt ovanligt att jag är risig men) xD


SISTA:
Personen som sms:ade: Linnéa
Personen som du kramade: Felle
Personen som ringde dig: pappa
Personen som du ringde: Syster
Bilfärd: Hem från skärvägen (a)
Filmen du såg: De minns jag inte :o


SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Jag skulle vara dödsrädd så jag vet inte :S
Våga hoppa bungyjump: Jag vill så gärna men när jag hade chansen att hoppa gratis vågade jag inte :o.
Dejta någon med mycket tatueringar: Jodu ;)
Kalla dig själv lycklig: Ibland så :)
Hellre ta bilden än vara med på den: Ta bilden :p
Kunna gråta över en kille: jo
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: När de behövs för att ingen ska skadas så ja, men annars försöker jag undvika de
Kunna springa 50mil: Jag är för lat för att orka springa så långt. :o

VAD:
Gör du just nu: Gör denna lista?
Ska du göra imorgon: Jobba från sex på morgonen till tre på eftermiddagen, sen blir det feeest :D
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag brukar inte säga så mycket då :p
Har du med dig in på bion: Popcorn och trevligt sällskap såklart :D
Är det för färg på dina byxor: grå
Är det för väder hos dig just nu: kvälls väder med uppehåll, blåser från norr 4 stycken sydost vindar. Nej men vafan har vädret med att att göra?  
Skulle du göra om du vann på lotto: Jag skulle resa, köpa någon jag verkligen vill ha. Om jag vann riktigt mycket så skulle jag bjuda min familj på en resa eller två

BLANDAT:
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19, rätt sugit fast ändå inte, ett år kvar till 20 då ;)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nepp, :p
Använder du huvtröjor: Ja, typ de skönaste som finns :D
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag vill ha en till tatuering snaaaaaaart och vid nästa lön ska jag försöka pierca tungan, har sagt de så jävla länge nu men inte blivit av. jag suger:o
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0