dumma jycke!

Vilken värme! Det är galet! Men ack så skönt. Har varit nere i oxviken med hundarna (Notus och Nova), Nova badade som en tok, simmade ut och hämtade pinnarna jag kastade ut och allt. Men Notus den badkrukan gick ner till magen plaskade lite och sen upp igen på bryggan och skällde för han också ville vara med och hämta pinnarna men den fegskiten vågade aldrig gå i så han simmade. Men jag kan förstå han lite, de låg döda och slaktade kräftor i vattnet och de luktade typ lik.
När vi sen skulle gå hem så vägrade Nova gå upp, notus var startklar och hur mycket jag än sa åt Nova att komma så stog hon där UNDER bryggan och vägrade komma. Så när jag skulle gå och hämta henne så var det halt just där jag går så jag trillar i med kläderna på, visst, jag blev bara blöt på baksidan men ändå! Jag var inte glad på hunden när vi gick hem eller när vi var hemma så hon fick åka tillbaka till morfar.
Men annars har det inte hänt mycket, bara solat och löst korsord - De äger! ;)

Senare ska jag ta och ringa felle så hon får pengarna för lägenheten i New York som vi ska hyra, sen blir det käk, promenad med Notus och sen se en film som går på teven ikväll. Vad den hette vet jag inte riktigt, mamma tipsade i alla fall om den. Tror den gick på trean. :p

Ha det bra! ;)


Kommentarer
Postat av: angelica

lägenhet i new york?! :O var är det du säger?! skoj!!

2010-08-16 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0