.

Hjälpas. Jag har knappt hunnit andas idag känns det som. På jobbet har jag börjat lära en kille kassan så man måste tänka hur mycket som helst, när man sitter själv är allt ju rutin och man kan nästan allt. Det går fort att hitta PLU koderna och snabbt att skriva dom men för en nybörjare tar det tusen år. När man själv var nybörjare tyckte man typ man själv var snabb. men men x)
När jag inte satt i kassan så sprang jag runt i butiken och packade upp varor, ett tag skulle jag hitta saker som den nya killen kunde göra också, så det var lite mycket där ett tag. Men nu blir det nog sängen för börjar jobba klockan åtta imorgon så upp tidigt. :)

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0