How do you feel about it?

Tjosan :)
Då har sommarlovet slutat och skolan börjat. Det har varit en rätt slapp vecka i veckan, det var idag lektionerna började men vi har mest bara fått böcker och kollat på betydskriterier och sånt tråkigt. Det blir nästa vecka dom drar igång på riktigt.
Har vart kul att träffa klassen menatt skolan har börjat är väl inte kul, men man får se på den positiva sidan, det är sista året på gymnasiet. Studenten kommer bli king nästa år!!!

Jag bor som jag sagt tidigare i Ånäset hos min syster och hon har en katt vid namn Mira som är helt knäpp men ändå rätt kul. Från början hatade jag henne eftersom hon förstörde bara saker och var bara allmänt jävlig mot mig. Men nu diggar jag henne. Hon är cool. För bara en liten stund sedan när jag satt och skrev här hoppade hon efter mitt hår och skulle ha tag i de och leka med. Inte normal katt!

Jag kommer nog inte blogga så mycket de närmsta veckorna för jag har varken någon lust till de, dessutom håller jag på att vänta tillbaka dygnet så jag är sjukt trött. Så när jag kommer hem vid fem-sex tiden på kvällen lagar jag mat till mig och syster och fixar lite i lägenheten sen ligger jag i soffan och slöar. Igår la jag mig kring nio-halv tio. Mamma ringde vid tio tiden igår kväll och väckte mig för att säga godnatt och då hade jag nog sovit en stund redan. Så trött är jag verkligen. Men snart är man nog inte lika trött längre. Men som jag sa, jag har ingen lust att blogga eller ens sitta vid datorn direkt. Det pågår rätt stora saker i mitt liv nu också som tar rätt mycket energi så datorn får vänta lite helt enkelt.

Nu ska jag nog ta och lägga mig i soffan igen och se om det är något värt att se annars får det bli lite One Tree Hill. Längtar till nästa säsong, helt klart. Sjunde säsongen slutade så jäkla spännande.



- Hur ska jag våga? Hur ska jag orka? Hur ska jag gå vidare efter allt är klart?
Tänk om han inte får något straff? Tänk om de inte gör ett skit? Tänk om de bara rycker på axlarna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer inte att bara rycka på axlarna. han kommer att få stå sitt straff, och det kommer vara ett rättvist straff! du orkar, för du har enormt många vänner som står bakom din rygg, vi älskar dig.

2010-08-27 @ 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0