Kul ikväll!

Gårkvällen var rätt bra, träffade en person som jag tydligen har hatat en gång i tiden som jag inte minns men hon minns de, men hon är verkligen en fin person. När vi skulle gå ut på krogen så sög de, på olles kom man sig inte in för de var typ fullt fast de inte var så mycket människor där och på kalles var det mest bara gamlingar. Så vi gick på max istället och käkade. Och jag säger bara lyxshaken är inte dålig! ;)

Nu har jag bestämt mig, nu ska jag anmäla han! Jag hoppas han åker dit för han ska fan inte få fortsätta, när han stängde in mig i veckan fick jag fan nog. Han har redan förstört så många år för mig, han ska fan inte få förstöra nå mer! Det räcker för i helvete.
(Tack Matilda för att du fanns igår, och även Felle och Ludde)
(Och kusin, jag hoppas du svarar.. )



Vaknade inte alls bakis idag som jag alltid annars gör. Tänkte att de här ska nog gå bra. Men när jag kom till jobbet och satte mig i kassan trodde jag att jag skulle dö. De var inte alls kul. Jag tyckte faktiskt lite synd om mig själv där ett tag. x) Men efter lunch blev de lite bättre som tur var. Satt i kassan två timmar till och sen var jag på golvet och gjorde lite stägningssaker och plockade lite i butiken.

 

Snart ska jag ta och lägga mig och se oth och sova. Ska upp halv åtta imorgon för jag öppnar kvart över åtta tillsammans med en till. Blir första gången jag är själv med en på morgonen och göra allting själv men det ska nog gå bra de också. :)

Nej nu måste jag kila! Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0