sommarlivs-lista

Bara för att jag inte har så mycket att göra nu och de inte finns någon på teven.

SomarlovsTest!

Har du gjort något du ångrar? ja
Har du druckit tills du spytt? nej :D
Har du raggat?
nepp
Blivit uppraggad? nej inte de heller vad jag kan minnas x)
Sårat någon? jag hoppas att jag inte gjort de.
Förlorat en vän? nej, tack och lov!
Träffat nya människor? ja
Kysst en främling? inte vad jag kan minnas
Haft fyllesex?
nepp
Tagit droger? nejdu
Saknat någon? saknar en jämt och ständigt
Haft en sommarflört? nja
Varit kär? hah, int de heller
Blivit sårad? ja
Gråtit? ja, några gånger. :p
Skrattat tills du kissat på dig? nära ;)
Tältat? ja, tälta äger :D
Varit vaken en hel natt? Faktiskt inte i sommar :O
Haft sex utomhus? Nepp
Solat? Ja såklart
Badat? men självklart, de måste man på sommaren :o
Haft ett förhållande? nejdu
Gjort dig riktigt illa? ja, de var inte kul! :(
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej, men kanske till nästa lön :D
Läst en bok? jag har börjat på en massa men inte avslutat dom :o
Snusa? nej usch :o
Rökt? sånt håller inte jag på med :o
Skickat fel sms med flit? Haha, neej de tror ajg inte xD
Suttit vid datan en hel natt? nej :o
Varit nykter på fest? inte stennykter tror jag :o
Dissat någon? Japp
Blivit dissad? säkert x)
Näckat? Nej
Solat naken? inte denna sommar
Gjort bort dig? ja, och jag blir påmind om de VARJE gång felle är med och vi ser personen, inte kuuuul!!!
Fått utegångsförbud? nej, jag är för gammal för utegångsförbud (A)
Delat säng med någon speciell? ja
Sagt "jag älskar dig" och menat det? japp
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej, tycker som sånt är lite onödigt :p
Varit i slagsmål? med syster ja, någon annan, nej. :D
Pussat någon utav samma kön? ja x)
Gjort bort dig på fyllan? ja
Sjungit högt på ett berg? haha, jag har inte gått upp på någon berg i sommar så x)
Kysst någon i regnet? nej,
Kyss någon i skogen ? ad fan ska jag göra i skogen? :o
Kysst någon du inte borde? ja tyvärr
Tappat rösten? nej, jag brukar inte vara så klumpig så jag tappat den, :o
Varit på festival? JAA :D
Fått snyggare kropp? haha, neeeej xD
Gått upp i vikt? de har jag säkert så mycket gott som jag ätit :(
Gått ner i vikt? nej xD
Brännt dig? ja
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? brännor brukar inte vara så snygga :o
Varit utomlands? nej, lite onödigt att åka på sommaren, bättre på vintern då de är kallt :O
Ett bra köp? ett bra köp är bra, annars skulle man inte kalla de för ett bra köp :D
Dansat på fest? de har jag nog :p
Ljugit för mamma/ pappa? inte vadjag vet ,men säkert har jag gjort de ändå :P
Lärt dig något nytt? man lär sig en sak varje dag brukar man ju säga, om de stämmer eller inte får ni ta reda på själva :D
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej, men en mycket bra släkting! :)
Varit en dålig vän? man kan ju inte vara bra varje dag tyvärr
Struntat att berätta en viktig sak för en vän? japp, vänner behöver inte veta allt alla gånger
Haft skadeglädje? sanna glädjen är skadeglädjen eller vad man säger :D
Sovit under bar himmel? nej, men jag har tittat på en
Vilken anser du är årets sommar plåga (låt)? har inte tyckt de funnits någon sommarplåga :O
Vad kommer du sakna mest? allt bra som man inte kan uppleva på vintern såklart :o
Finns det något du helst glömmer? jo huvva :(
Har du svart ärligt på alla frågor? de får ni allt klura på ;)

Kommentarer
Postat av: linnéa

heheheheh, är du helt ärlig nu? :D

2010-08-27 @ 08:25:03
URL: http://infantilisk.blogg.se/
Postat av: Felle

Mohaha liar liar ;)

Hehe vissa frågor är väl inte riktigt ärliga gummsi? ;) <3

2010-08-30 @ 20:02:30
Postat av: angelica

sommarfört linnea! :D berätta!!

2010-08-31 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0