Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

Tjosan igen! :)
Det var ett tag sedan men jag har bott i stugan hela veckan och knappt varit hem. Men nu är jag hemma tills imorgon då vi åker till stugan igen. Men sedan sist jag var in här så har inte mycket hänt, bara:

  • Varit till Haparanda tillsammans med Sussie, Mamma och Felle.
  • Köpt färg och målat hela lekstugan, vitt och grönt. :D
  • Solat och Badat.
  • Felle har varit i Stugan från Onsdag till Fredag :)
  • Åkt "banan" efter båten.
  • Nördat One tree hill
  • Varit med Mattis och Sofia

Sen har det väl inte hänt mycket mer, vad jag kan komma på i alla fall. Men senare idag ska vi upp till stan och handla lite grejor så jag kan bygga sängar till lekstugan så när jag har gjort de är stugan nästan klar, då är det bara lite småsaker kvar! Sen vid åtta tiden kommer Mattis och Sofia hit och vi ska se The collector.

 

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0